pembuka

Selamat Datang >
Showing posts with label Gosip dan merapu. Show all posts
Showing posts with label Gosip dan merapu. Show all posts

Ni apa cerita?





Aku malas nak komen apa-apa. Cuma  aku berasa pasangan ini macam ingin menarik perhatian media . Tetapi agak-agakla kan. Negara kita ada undang-undang dan adab.



IPOH: Selepas pesta sukan bogel di Pulau Pinang yang menggemparkan negara, orang ramai di sekitar Jalan Sultan Yussof di bandar raya ini pagi ini dikejutkan dengan pasangan pengantin yang berjalan dalam keadaan separuh bogel.
Aksi mereka mendapat perhatian orang ramai yang ketika itu sedang sibuk melalui jalan berkenaan selepas pasangan pengantin itu dikatakan baru selesai menjalani sesi fotografi.
Dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi itu, wanita berkenaan dilihat hanya memakai coli dan seluar dalam berwarna putih dan berkain layah manakala pasangan lelaki hanya memakai seluar panjang hitam tanpa baju.
Gambar pasangan terbabit yang dirakam seorang pengguna Facebook dipercayai diambil di hadapan laluan zebra sebuah bank berhampiran Padang Ipoh di sini dan kini sudah tersebar dan dikongsi ribuan pengguna Facebook lain.
Ketua Polis negeri, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani mengesahkan kesalahan yang mencolok mata itu akan disiasat mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955 iaitu berkelakuan tidak senonoh di khalayak ramai.
Sementara itu, Pemangku Ketua Polis Daerah Ipoh, Superintendan Ahmad Termizi Abdul Haq yang dihubungi pula berkata, pihaknya masih belum menerima sebarang laporan berhubung kejadian itu sebagaimana tersebar di media sosial.
"Arahan juga sudah dikeluarkan kepada Ketua Polis Balai dan anggota, jika terserempak dengan mana-mana perlakuan tidak bermoral dan berakhlak, mereka boleh menggunakan pendekatan menasihati atau meminta perlakuan itu dihentikan serta-merta," katanya.
Sementara itu, seorang saksi yang enggan dikenali berkata, rakaman sesi fotografi itu dipercayai berlangsung kira-kira 10 minit.
"Ia menarik minat pengguna jalan raya yang memberhentikan kenderaan kerana mereka berpakaian tidak senonoh," katanya.
Berita Harian


Saiful nak kawin dengan orang TV?


Saiful Bukhari bakal kahwini personaliti TV3?

KUALA LUMPUR 16 Mei - Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang terbabit dalam kes liwat Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menamatkan zaman bujangnya pada 25 Mei ini.

Menurut sumber, perkahwinan Mohd. Saiful Bukhari dengan personaliti TV3, Nik Suryani Megat Deraman itu akan dilangsungkan di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man, Kuala Terengganu.

Pada 2008, Mohd. Saiful Bukhari telah membuat sumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan bahawa dia telah diliwat oleh Anwar. Dia kemudian mengulangi sumpah tersebut di hadapan Kaabah dan rakaman video itu didedahkan baru-baru ini.

Manakala Nik Suryani pula adalah wartawan TV3 yang pernah diherdik oleh Anwar dalam satu sidang akhbar pada April 2011 gara-gara bertanyakan soalan berhubung jam Omega milik pemimpin pembangkang itu.

Laporan mengenai perkahwinan Mohd. Saiful Bukhari dan Nik Suryani itu disiarkan di laman blog Empayar Pemuda petang ini.

Bagaimanapun sehingga kini belum ada kenyataan rasmi oleh Mohd. Bukhari mahupun Nik Suryani mengenai perkahwinan mereka. - UTUSAN ONLINE

Loyanya tekak aku- Shila Hamzah buat lagu untuk ex BF

Wuek... loya mual haha.. mungkin usia aku sudah mencecah 36 tahun membuatkan aku loya dengan dengan cerita-cerita artis ini, Jika 10 tahun yang lepas mungkin kot aku suka cerita-cerita ini. Ah! Korang layan jer lah. Sila baca seterusnya 

Gambar Piya yang lagi satu

Dalam dua hari ini aku sedang-sedang mencari gambar Piya pemain bolasepak Kelantan untuk artikel tiba-tiba muncul pulak gambar piya lain.

Jadi aku ingin berkongsi Piya yang satu ini untuk tatapan semua. Jangan marah aa.. sekadar hiburan..





Teman Tapi mesra - Rozita Che wan dengan Zain Saidin

Teman Tapi Mesra Lyrics

by Ratu
Aku punya teman
Teman sepermainan
Kemana ada dia selalu ada aku
Dia amat manis
Dan juga baik hati
Dia selalu ada
Waktu untuk membantuku
Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasihku
[ Teman Tapi Mesra lyrics found on http://lyrics.my ]
(Korus)
Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Ku tak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja
Teman tapi mesra 




Serius tapi belum bertunang - Rozita Che Wan


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Hiburan/20130121/hi_06/Serius-tapi-belum-bertunang---Rozita-Che-Wan#ixzz2IcUmz6BS
© Utusan Melayu (M) Bhd

KUALA LUMPUR 21 Jan. - Pelakon jelita, Rozita Che Wan, 41, hari ini menyangkal dakwaan dia sudah bertunang dengan pelakon Zain Saidin seperti yang dihebohkan.

Kata Rozita atau mesra dengan panggilan Che Ta, mereka memang serius menjalin hubungan tetapi belum ke tahap risik merisik atau bertunang.

“Pada saat ini hubungan kami masih lagi di peringkat mengenali hati budi masing-masing, biarpun sudah lama berkawan. Kalau ada jodoh, adalah. Biar Allah yang tentukan semuanya," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia.

Che Ta berkata, ketika ini dia masih sibuk dengan kerjaya lakonan dan tidak ada masa untuk memikirkan soal perkahwinan. Bagaimanapun tidak menolak kemungkinan jika jodohnya bersama jejaka berdarah kacukan itu.

“Seperti yang peminat tahu, itu merupakan pendapat Zain secara peribadi. Harapan saya agar peminat sentiasa mendoakan kebahagiaan kami," katanya.

Zain baru-baru dalam satu temu bual memberitahu yang hubungannya dengan Che Ta memang serius dan kalau ada rezeki, mereka akan berkahwin pada tahun ini. - UTUSAN

sumber
© Utusan Melayu (M) Bhd

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...