pembuka

Selamat Datang >

Bersih 4.0 menyusahkan.

Memang menyusahkan pun. Aku sudah merancang untuk menyambut malam merdeka di Dataran Merdeka setelah 12 tahun tidak menyambutnya disana. Bila ada aktiviti BERSIH 4.0 ini membuatkan aku bertambah menyampah dengan puak-puak ni. Wei kalau nak buat perhimpunan tu tak boleh ke tunda hari lain. Kenapalah korang sibuk-sibuk nak buat time orang tengah sesak-sesak tu. Aku tahu jawapannya jika hendak mengharapkan kehadiran penyokong korang sudah pasti tiada sambutan. Jadi korang hanya menumpang kasih dengan kehadiran kami untuk berehat bergembira bersama keluarga, sahabat dan rakan-rakan pada malam tersebut. Pui lah korang..

Jalanraya pada malam tersebut seudah pasti akan banyak sekatan akibat perhimpunan korang. Potong stim tul..

SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Post a Comment

Lu nak komen , komen ajer lah, sendiri tanggung aaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...