pembuka

Selamat Datang >

Apa itu GST


Selepas pengumuman belanjawan baru-baru ini maka semua rakyat Malaysia terpinga-pinga dengan apa makna GST .  Mungkin korang semua tak paham apa itu GST. Yang korang nampak benda buruk jer GST tu. Ini mungkin korang sudah sebati dengan provokasi,persepsi yang dimainkan oleh pihak pembangkang yang sejujurnya aku katakan taraf mereka hanya low class. Tak da apa yang boleh membantu kebaikan negara dan rakyat. Yang mereka tahu  hanya bangkakng jer..

Ok lah malas aku nak cerita pasal politik cuma disini aku sharekan  apa itu GST? (sila click) kat korang semoga korang dapat ilmu yang bermanfaat. Secara peribadi aku memang setuju pelaksanaan GST tu .Sudah 5 tahun dah aku menunggu-nunggu kerajaan melaksankannya. Alhamdulillah kerajaan sekarang adalah kerjaan yang bertanggungjawab. Korang jangan fikir kesenangan korang sekarang. Apa yang kerajaan buat ini adalah untuk kesenangan anak cucu kita dimasa hadapan.

Cuma aku berharap cara perlaksanaan dan pemantauan adalah perlu kerana peniaga-peniaga di Malaysia kebanyakannya macam cilaka. Hendak-hendak yang bermata sepet tu selalu kencing kita ma..

Mengenai Ketua PR Dato Seri Anwar Ibrahim yang membangkang pelaksaan GST pula secara jujurnya aku amat loya dan mual dengan permainan politik beliau. Pendapat aku dia semamangnya tidak layak jadi ketua pembangkang kerana semua isu dan benda yang dilontarnnya kembali terpercik kemuka sendiri. Dulu beliau dalam anggota kabinet makan gaji buta ka?

Sila baca seterusnya
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Post a Comment

Lu nak komen , komen ajer lah, sendiri tanggung aaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...