pembuka

Selamat Datang >

Tips untuk menang peraduan

Yoyo terpanggil untuk berkongsi maklumat mengenai cara-cara untuk memenangi peraduan. Tidak kirala apa-apa peraduan yang ada diluar sana.. Ini kerana kawan-kawan yoyo sekarang ni tengah gila masuk peraduan setelah ada diantara meraka telah menang. Disini yoyo share dari pembacaan yoyo dalam artikel blogger lain yang mungkin boleh anda mengambil ikhtibar dan panduan.



Tinggikan Peluang Menang Peraduan dgn cara berbelanja Lebih?

Siapa tak suka peraduan? Semua suka sebab ada peluang untuk menang yang kadang -kadang tu tak perlu kita keluarkan apa - apa modal untuk memenangi sesuatu hadiah, misalnya contest yg pernah saya anjurkan. 




Utk entry kali ini saya hendak bercerita tentang peraduan yang mewar-warkan'lebih banyak produk yang di beli, lebih tinggi peluang untuk menang'


Memang ada yang sanggup berbelanja lebih semata2 nak tinggikan peluang untuk menang dalam sesuatu pertandingan. Biarpun produk itu sendiri tak selalu digunakan, tapi contest punya pasal, beli punya lah banyak. Samalah lah jugak mcm contest 'swipe' kad kredit dan sebagainya, sesetengah org sanggup swipe above rm80 selama 5 kali dalam sebulan semata2 untuk masuk contest. To me memang tak berbaloi kerana bukan senang nak menang juga walaupun dah ada banyak penyertaan yg anda buat.


1) Slogan atau jawapan anda tak cukup bagus ataupun salah - Kadang kadang syarat penyertaan memang kene bagi slogan mahupun menjawap soalan. Kalau juri rasa slogan anda phailed, anda tak menang


2) Kebarangkalian tak menyebelahi anda - berpuluh2 ribu penyertaan utk contest berskala bersar, kalau anda hantar 8 penyertaan, peluang anda meningkat 8 kali, tapi kalau penyertaan ada 80 ribu, adakah anda boleh terpilih. Kebarangkalian kini 1 dari 10 ribu. Nipis sangat peluang brader


3) Penganjur Pilih kasih atau main tipu - Selaku org yg pernah anjurkan contest, mmg boleh main tipu dan pilih kasih untuk memilih pemenang.
pilih kasih - pilih orang2 tertentu utk menang
main tipu - war war kan hadiah yg tak wujud dan hadiah diberikan kepada peserta yg tak wujud jugak
saya sendiri agak curiga dengan ketelusan sesuatu pertandingan, siapa yang pantau penentuan pemenang ini. so bila tiada pemantau, ketidak telusan itu boleh berlaku


jadi, berbelanja seperti biasa. kalau kebetulan beli produk yang ada contest, buatlah 1 penyertaan, tak perlu berbelanja lebih untuk perkara yang sangat tak pasti dan masulk pertandingan yang anda yakin boleh menang baca seterusnya
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Post a Comment

Lu nak komen , komen ajer lah, sendiri tanggung aaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...